Asyadeniz biz ilk golden goat ile başladık severek kullanıyorduk fakat oğluma ağır geldi kusturdu. Sonra evolvia denedik çok kötü kabız yaptı bıraktık. Sonra hipp’e geçtik uzun bir süre kullandıktan sonra oda oğluma dokundu alerji yaptı onuda bırakmak zorunda kaldık. Aptamil aldık onuda pek sevmedi.Similac aldık onu kullanıyorduk fakat oda her yerde bulunmuyor en son Bebelac’a geçtik şuan bir sıkıntımız yok onu kullanıyoruz😊😊