Alya_efeninannesi Berfumm olsun mama ver. Hiç anne sütü almayan bebekler var. Sen moralini iyi tut, sürekli saatte bir yarım saatte bir besle, sarıliğını atar inşallah. Benim kızım mamayla büyüdü, şimdi oğlum da mamayla büyüyor, gayet de sagliklilar maşallah
birbebekannesi33 Fundakara saglik ocagina yeni verdim de hastaneye verrli 1 hafta oldu saglik ocagina daha 3 gun oldu merak ediyorum bende insallah kotu bisey cikmaz
Musonn58 Berfumm bizimde 14 çıkmıştı. Mama meme veriyorduk. Şu an 52 günlük uzamış sarıldığı var hala geçmedi.