Berfumm Merhaba 4. Gün değerimiz 14 çıktı doktor iki gün sonra tekrar gelın dedı. Acaba cok gec dgl mı? Aniden yükselırse nasıl anlayablrm uykudan uyandyrm Mama anne sütü karısık veryrm her bi bucuk saate beslıyrm çişi kakasında sıkıntı yoktu bugune kadar ama sarılık degerımız gene de yüksek cıktı biz de şasırdk beslenen bı bebek çünkü
ipekkizz Berfumm benim kızımında 15 falandı demekki yeterli gelmiyor daha sık besleyin ben hic mememden düşürmüyordum coz zor ama gecmesi için malesef böyle ☺️
MutluMommy Berfumm canım benim bebeğim ilk 17yi gördü korkma 1 hafta içinde tamamen azalır illa bir buçuk saat falan bekleme bence ben yarım saate bi sürekli teklif ettim canı isterse emdi istemezse emmedi 2 saate birde 30 cc mama verdim 1 aya kalmadan bitti
Berfumm cileliana sütüm çok gelmıyor sağarak veryrm bebeğim de red var. Mamayla baslamıstık 😢 ilk günler gelmedı günlük 50cc falan anca cıkıyor sagıyrm umarım şifa olur
Alya_efeninannesi Berfumm olsun mama ver. Hiç anne sütü almayan bebekler var. Sen moralini iyi tut, sürekli saatte bir yarım saatte bir besle, sarıliğını atar inşallah. Benim kızım mamayla büyüdü, şimdi oğlum da mamayla büyüyor, gayet de sagliklilar maşallah
Fundakara Berfumm bir buçuk saati bekleme benim ki sarılık oldu tiroid de var düşmüyordu bi türlü düşüp çıkıyordu yine ağzını açtıkça emzirdim gündüz bazen yarım saatte bile veriyordum çok emmiyordu sık verince ama iki üç yudum bile çekse bişeydir o şekilde atlattık şükür şimdi 4.aya yaklaştık
birbebekannesi33 Fundakara troid nasil belli oldu bebeginizde ben de de var troid bebge gecti mi merak ediyorum dogdugu gun topuk kani aldilar bugun 8. Gun bi haber gelmedi daha cikmamismidir ki
Ebruervam Berfumm benim 14 tü doktor 16 olursa yatircaz dedi ve bol bol emzirdim ama sütüm bazen yetmiyordu sarılık için doktor mamada ver ekstra dedi sonrdan birakirsin mamayı dedi ve sarılığı geçti cok şükür mama ve süt vereerek
Berfumm Ebruervam sütüm az iki gündür 40cc 50cc anca cıktı sadece mamayla basladık o da yeterlı gelmemıs iki gündür süt vermeye basladım o da az
Fundakara birbebekannesi33 bende ve eşimde yok annelerimizde var. Doğduktan üç gün sonra sarılık yüzünden kuvözde yattı tam düşüyordu sarılık yarın alacaksınız diyorlardı gidiyorduk yine çıkmış oluyordu 7 günde buldular tiroid biri çok çalışmış biri çok az ondan sarılık düzene girmemiş öyle işte . Topuk kanı çıkmıştır bence arayıp sorun
Aydanyirtici Berfumm daha sık beklemenizi önerebilirim tek çözümü o cunku saatte bir uyandirip emzirin mama verin nasıl besleniyorsa
snyck Berfumm 1 haftalık falankenŕ 17 olmustu sütüm azdı mamayi artirdik cabuk dustu ve ışık tedavisi falan uygulanmadı
birbebekannesi33 Fundakara saglik ocagina yeni verdim de hastaneye verrli 1 hafta oldu saglik ocagina daha 3 gun oldu merak ediyorum bende insallah kotu bisey cikmaz
Tugba10-5 Berfumm üç gün önce çıkardım bebekleri fatoterapiden ikizlerim var biri 17 biri 14.7 değerle yattı hastaneye ışık tedavisi aldılar o saat başı emzirme mama hiçbiri bizde işe yaramadı şimdi evdeler çok şükür mama saati emme saati gelince uyanıyorlar . İki gün vermişlerdi bizede düşme olmayınca yatırdılar şimdi sarılışı hallerine göre daha sağlıklılar
Alya_efeninannesi Berfumm yok canım çok değil. 1.5 2 saati falan bekleme, sürekli emzir, mama ver. Ebemiz bize bu süreçte şekerli su da ver demişti. Bu sayede oğlum hemen atlattı sarılığı çok şükür. 13.5 çıkmıştı bizim de. Buarada kızım sariliktan hastaneye yatmisti onda gördüğüm için bunda boş bırakmadım. Çok şükür hastaneye yatmadan atlattık.