Durununannesi06 çünkü verilen belgelerde telif hakkı var yasak normalde ama görsel paylaşmadım sadece saat paylaşarak telif yemeyiz heralde😂 ben sallayarak uyutuyordum ilk 1 hafta yine salladım ama bu saatlere uyarak salladım. Sonrasında zaten saat 11de kendi uykusu geliyordu yatağa koydum hop uyudu 2.gündüz uykusuda öyle oldu ama akşam hala 40 dk uğraşıyorum enerji patlaması yaşıyor. Bu arada kesintisiz uyku beklemeyin en azından biz hala gece uyanıyoruz. Ben yüz üstü yatırıp pışpış diyerek sırtını sıvazlıyorum ve saçlarını seviyorum böyle alıştı. Ağlarsa alın kucağa odadan çıkartın 1 dakika sonra odaya girin yatırn tekrar. Odamız karanlık ben telefondan flaş açıyorum düşük ayarda. Uyumamak için direniyorlar gece uykusuna blöfleri yemeyin biraz sabır işi ancak saatlerce sallamaktan ya da gece uykudan uyanıp sallanmaktan iyidir, gece 2 kere uyanıyor mama içiyor ki acıktığından değil tamamen alışanlık sonra yine uykuya dalıyor normalde gece uyandığında da sallardık