Irmak21 8 bcuk aylıgız. Alerjık bebegız bızde gce uykusuzlugu hla dewam edıyor sabahkdr gazdan malesf uyumuyor. Benmkıde bu ara cok nadırde olsa elını kulagnı sacına atmaya baskdı dıs belırtılerındede yazıyor. Kulak agrsndada ama ageı olsa aglar. Aglamamız yok aama asabahkdr gazdan kıvranmamaız var malesf oyızden dıse baglıyorum ben kulac cekmesını. Alerjık bebeklerın hıysuzlugu uykuya senmlerı mallesf cok gec btyor gecen bır post okumustum 17 aylık hala. Gce uykusu olmadgını yazmıslar gazı oldgnu yazmıslar allah hepımızın yardmcısı olsun 🙏🌸