Zeynepyigitalp Benimde 23 aylık olucak bir oğlum var. Baba mama gibi kelimeler harici kelime yok. Göz teması çok iyi ama seslendiğimizde bazen odadan koşarak gelir bazen yanında bağırsak bakmaz. Bazen arada kendi kendine etrafında döner, malesef hala işaret etmiyor. Sadece kitapta hayvan ve meyveleri sorduğumda gösteriyor parmağıyla. İstediği bişey olduğu zaman elimden tutup götürüyor. Karşıma sürekli otizm çıktığı için şüphelenip doktorumuza götürdüm. Doktorumuz otizm değilde uyaran eksikliğinden şüphelendi. Eğer otizmden şüphelenseydim siz söylemeden çocuk psikiyatristine gönderirdim dedi. Tv izliyordu tamamen kesin dedi. Biz kestik ve cidden farkı oldu. Hala işaret etmiyor ama mesela sürekli kendi kendine konuşuyor, ne dediği belli olmasada. Aslında kendimizde baş ağrısı diye internetten baktığımızda tümöre kadar gidiyor sonuçlar. Daha sonra diğer belirtileri de arıyoruz kendimizde. Sizin bebeğimiz daha çok küçük. Biraz daha gözlemleyip kendi doktorunuzla görüşebilirsiniz🌸