Vanilya telefon ile arayıp görüştüm doktorumuzu. Bir kaç kelime var bizde,göz teması var ama ismi ile çağrılınca bakmıyor. Bir psikiyatriye görmenizde fayda var dedi. Ama o teşhis olur diye korkuyorum gidemiyorum bir kaç ay daha bekleyeyim diyorum. Eşim özellikle şuan çok evham yaptığımı söylüyor erken diyor.