Arkadaşlar kırkımız çıkıcak perşembe günü bizimde aşırı derecede kusma yaşıyoruz agız burun her emzirişimden sonra böyle olunca doktora gittik gaviscon verdi 3 öğün kullanıyorduk sütümü sağıp bi süre sonra kabızlık başladı 1hafta sonra felan 1taneyi yarım yarım sabah akşam ver dedi ama hala düzelen birşey yok kabızlık da devam ediyor ve ayrıca kan almışlardı bebeğimden
bazı değerler yüksek çıkmış doktor dediki süt alerjisi varmış bebeğimde bana liste verdiler süt ve süt ürünü bulunan herşey yasaklandı yemiyorum dikkat ediyorum ama değişen birşey olmadı napıcağımı bilemiyorumda