Sultiii Pamuguum bildiğim kadarıyla günde 4 defaya kadar verebiliosunuz ister mamaya ister suya karıştırıp
Fadimelina Pamuguum Anne sütüyle karıştırarak 10 ml anne sütü sagiyordum bir paket gaviscon yarısını sabah diğer yarısında gece yatmadan veriyordum ama suylada karıştırılıyor
Pamuguum Sultiii evet bizde kucukken mamaya katip verirdim . Ek gida alinca yemege koydu mu acaba onu merak ettim
Fadimelina Pamuguum evet uzun doktor kesinlikle kesme dedi bize çünkü bizim burnundan çıkınca nefes alamıyor boğulacak gibi oluyor acilde toparliyordu kızım kaç gece yattık ileri derecedeydi çünkü
Woody Fadimelina bizde de aynı durum vardı. Ancak motilium yetişkinlerde bile 1 hafta öneriliyor maksimum. Çoğu ülkede 12 yaş altıma yasak. Kalp ritmini bozup ölüme yol açıyor. Alternatifleri var. Doktorla konuşup ona geçmekte yarar var.
Pamuguum Fadimelina bizimde cok kötü kusuyor burnundan geliyor . Geçen puturlu gida denedim boguluyordu az kalsin korktum
Fadimelina Woody Bıraktık zaten motiliuomu duymadım öyle bişey olduğunu bizim doktorumuz çocuk kardiyolugu zaten doğduğundan beri o bakıyor
Fadimelina Woody biz şurup olanı kullanidyorduk sizin dediğiniz yan etkiler hap olanda geçiyor çünkü motulium şurubun süt arttırıcı etsiki olduğunu bile duymuştum
Woody Pamuguum Kabızlığı var mı? Bir de bebelac thickener kullandınız mı? Bir re saçma ama kehribar kolye fayda etti sanırım 🙄
Pamuguum Woody hic kabiz olmadi . Bebelac tchkiner kullandim ilk aylar ama sonra normal mamaya gectik . Kehribar almadim eder mi ki fayda
Woody Fadimelina evet bazı doktorlar uyarıları önemsemiyor malesef 🤷♀️ neyse sorun olmamış şükür Geçmiş olsun
Pamuguum Alinduru kucukken ilk alerjiden suphelendik ama yok alerjisi .hem ek gida dönemi de cogu seyi az az denedim 3 gun kuraliyla vucut hic tepki vermedi
Fulyaalinmina Pamuguum biz 5 ayligiz reflümiz var gaviscon ve thickener kullanıyoruz mama ya kusmamiz baya baya azaldı thickener çorbalara falan da konuluyormus bir arastirin isterseniz
Pamuguum Fulyaalinmina onlari kullaninca o donem bizimde azaldi ama ek gidaya gecince tekrar artti ozellikle pütürlü gida vermeye calistigimda hep kustu. Simdilerde mamaya bile fiskirarak kusuyor .
Pamuguum Fadimelina surubun prospektusunde de yazıyor. Domperidon maddesi kalp ritmi bozup çarpıntı yapabiliyor. Surubun uzerinde 3 haftadan uzun sure kullanmayin diye yaziyor.
Woody Pamuguum bebelac thickener ben çorbalarına bile koyuyordum. Deneyebilirsiniz. Kehribar çı bilmiyorum. Geçti mi, denk mi geldi ama taktığım gün kusması durdu
Yavrusununannesiii Pamuguum başlığı görünce hemen girdim 11 aylık olduğunu ögrenince de daha çok yolumuz var dedim kendi kendime 1 aylığız daha 🤭🥲geçmiş olsun 🙏
Pamuguum Yavrusununannesiii ümidimiz olsun erken dönem redlusu biten cok bebek var . Bircogu da ek gida donemi baslayinca geciyor. Benim bebegimin gecmedi ama insallah bizimde bitmek uzeredir 😊
Fulyaalinmina Pamuguum ay bende öyle olmasından çok korkuyorum inşallah olmaz. Dizinde biran önce iyi olur inşallah