Zeynepikram Yani sendrom yaşaması evet normal ama… Kurduğu cümleler pek de normal değil.
Muhtemelen duyarak öğrenmiş ve taklit ediyor.
Esasinda boyle cümleleri duymaması ve kullanmaması gerekirdi 🙏
Çocuklariniza olabildiğince sabırlı yaklaşırsaniz onlar da sabırlı olmayı ogreneceklerdir. Kardeşiyle oynamasını da içinden gelerek yapması daha hos olur sanki, surekli ablalık sorumluluğunun omzuna yüklenmesi ona kendini kötü hissettirebilir, abla olmaktan önce o de bir çocuk nihayetinde 🌺