sarilokumumm Bende emziren annelere, emen bebeklere okadar imreniyorum ki maşallah. Bazen kendimi bebeğim den özür dilerken buluyorum. Onu emziremediğim için anne sütüyle besleyemediğim için ona karşı kendimi suçlu yetersiz hissediyorum. Bende sağım yaptığımda sizin ki kadar oluyor en fazla bende nasibi buymuş diyorum. Ne kadar aralıklarla mama veriyorsunuz bebeğinize.