Sahraaa 16 aylık 2 aydır diyetteyiz oğlumla testte süt ürünlerine alerjisi çıktı . 3 gün olacak şekilde besinleri deniyorum hep çıkıyor genelde. Bacaklarında azdı daha da arttı egzaması . Sizde de böyle oluyor muydu . Kıyafetlerini yıkadıktan sonra tekrar durulama yapıyorum yünlü kıyafet giydirmiyorum . Bacaklarını yağlıyordum akşam varsa bacağında sabah bişeyi kalmıyordu . Sizde de böyle bi durum oldu mı . Diyetinize uyduğunuz zaman dahi bacağında çıkıyor muydu yoksa bişe çıkmıyor muydu ?