mervesrhn94 4 aylık bebeğimij yüzünde egzema var doktor kortizonlu krem verdi ama kullanmak istemiyorum . Ne yapabilirim
Sahraaa mervesrhn94 Mustela Stelatopia Balm kullanabilirsin 1 defa sürdüğünde bile etkisini göreceksin
ftmaemir mervesrhn94 bizede vermişlerdi ben 2 kere sürdüm hemen etki etti daha da kullanmadım zaten bebhantol cilt kremini sürmüştüm devamında
Karakuzummm mervesrhn94 resim atabilir misin benim bebeğim de de bişeyler çıktı da bilemedi doktorlar
Deniz_kvk Ben de kortizonlu kullanmak istemedim. Eczaci bepantholun bir kremini verdi. Bir hafta oldu gecmedi. Egzama bir bucuk aydir duruyo yuzunde. Sanirim kortizonlu alacagim. Doktor direkt yaziyorsa vardir bir bildigi.
Melike_ceylan_ Karakuzummm bşy sorcam size oğlum 13aylık olcsk yaşını gectı ve dogum gunu de kabarık kızarık kaşıntı lı oldu vücudu acaba neden birazda egzaması var dedı doktor
mervesrhn94 Karakuzummm evet vücut alerji olan şeyi tepki olarak veriyor her bebekte farklı oluyor. Emzirdigim için ne olduğunu bulamıyorum süt diyeti denedim ama bir de yumurta gluteni denicem
Kucukprens03 Melike_ceylan_ bizde de aynı durum vardı bacağında çıkıyordu atopik dermatit yani egzama dedi doktor . Sonra kanda alerji test yapıldı . Süt ve süt ürünlerine alerjisi çıktı 2 aydır diyetteyiz
mervesrhn94 Melike_ceylan_ ona dokunan şeyi bulmadan kurtulmak zor . Yada 2 yaşına gelince kendiliğinden geçmesini beklicez maalesef
Karakuzummm İnşallah geçer canım ya bizim ki baya bi kötüydü bebeğimin yüzüne bakınca ağlayasım geliyordu hep bir sürü doktora götürdük bilemediler kimi egzama dedi süt alerjisi olabilir falan dedi ler hala bilmiyorum niye çıktığını
Melike_ceylan_ mervesrhn94 doktor rahatsızlanmış iptal edildi randevu nezmn gelecegı de belli dgl cnm ondan sze danstım bide
Prenses_annesi22 mervesrhn94 bepanthol sensıderm verdı bızede gectı sükür kolunda kaldı sdce oda gecıcek ıns
Prenses_annesi22 Karakuzummm yok bızım kuru ovalımsı yara seklınde beyaz pullu 😒 bıraz kabarık nasıl dıyım sankı nasır gıbı sert