Sutlac11 ben İlk oğlumda yaşamıştım, 4 aylıkken sünnet yaptırdık ama 1,5 yaşına kadar sürekli pipisini aşağı indirmek gerekli yoksa yapışıyor doktora gidince doktor direk aşağı hızlıca indiriyor kanıyor ve bebek tekrar çok ağlıyor. Bunu belirtmek istedim sizlerde dikkatli olmanız açısından. Ama erken yaşta sünnet her zaman daha iyi, sınirlar acildiginda gelip ikinci oglumuda sünnet yaptiracagim ama ilk doktorumuz gitti Antep’te başka bir çocuk cerrah bulmamız lazım.