sizdenbiri34 hiç kimseyi umursama. Geç olsun güç olmasın de. Kafana da takıp üzülme 15 aya kadar normal diye biliyorum. Şahsen ben bu zamana kadar hiç dişi çıkmayan dişsiz bi çocuk görmedim çıkıyor bi şekilde. Emin ol bir kaç gün sonra kaşıktan çın çın sesler duyulur. Bizde hiiç belirti yoktu şişlik bile. Bi baktım çın çın ses geliyor. Çıkmış. Çok şaşırmıştım ☺️