UmmHattab benimle beraber giden biri vardı sosyal yardimlasma falan bilmiyorum da sıra aldığımız yer kadın doğumun olduğu yerdeydi hamile misin diyordu evet diyince “ana” falan bisey diyip tıklıyordu ücret istemiyorlardi yani nerden biliyorum bir kere staj yapan biri yapamadi şefi bktı öyle söyledi ordan duymuştum