Papatya1orkide Hnmlar iyi geceler sorum şu aranızda sigortasız olup da yakın zamanda devlet hastanesine gidip muane olan varmı ne kadar muane ücreti ödediniz acaba nolur cvplayın bnm için cok önmli (eşimin de sigortadı bulunmuyor)
UmmHattab Papatya1orkide muayene ücreti 50 TL ödedim ama kan idrar falan tahlil yapmadım hiç bilmiyorum
Alyamom3450 Papatya1orkide gittim 2 gün önce kadın sadece 8 TL ödedim ve muayene oldum şehir hastanesi
UmmHattab Papatya1orkide şöyle söylim canım hamileyken de gidiyordum 50 TL’ydi oğlum 19 aylık şuan en son 3 ay önce falan gittim hâlâ 50 TL artış olmamıştı yani
Papatya1orkide Cananseyhh yaa gerçekten mi acsbs bunu nasıl öğrenebilirim acil de ödenmediğini aranızda bilen varmı
Papatya1orkide Alyamom3450 nasıl 8 lira anlamadım cnm kadın doguma mı gidip o ücreti ödedin acaba 50 tl diyor da arkadaşlar
Egeniinannesii Canım eğer Bağkurunuz var yatırmıyorsanız 6tk bir ödeme oluyor yok eğer hiç bir sosyal güvenceniz yoksa 50 TL ödeme oluyor Yeşilkarta başvurun oda 1 ay sonra geçerlilik kazanıyor bize gelen bilgilendirme böyle😊