Seher_Er41 televizyona maalesef çok erken maruz kalmaya başlamış. Uyaran eksikliği çok fazla olabilir, siz şu andan itibaren televizyonu hayatınızdan çıkartın. Mümkünse çocuğunuz uyuyana kadar siz de izlemeyin.
Vakit kaybetmeden bir pedagog ile görüşün, sürecin işleyişi konusunda size destek versin. Televizyon tamamen bitince olduğundan fazla hırçınlaşabilir oğlunuz çünkü. Bol bol kitap okuyun, bir evcil hayvan edinin. Eğitici oyuncaklar, zeka kartları alın. Bunlar iyi gelecektir. Uyaran eksikliği azalırsa sorunlarda çözülür.
Ben de televizyon izletiyorum 21 aylık kızıma ama ekran süresi kısıtlı, izlediği şeyleri ben seçiyorum, telefon hiç vermiyoruz ve ekran süresine dahil etmiyoruz. Bazı kurallar çerçevesinde bunu uyguladığımız için televizyon izlemeyi çoğu zaman kendi de istemiyor, ilgisini çekmiyor. Geçen ay muhabbet kuşu verdi arkadaşımız. Onunla geçiriyor çoğu vaktini. Kuşla konuşmaya çalışıyor mesela.