Kwsr Burada post sahibi ve sadece siz yoksunuz. Anneler giriyor okuyor. Yanlış anlayan olabilir. Bende buraya yorum yazıyorum ama bir şeyi yazarken 10 kere okur 10 kere de düşünürüm. Yanlış kelime cümle kurmamak adına. Tepki vermenize gerek yok. Yanlış gördüğüm bir duruma yorum yaptım