MeryemSu DamlaDorukhan valla yüksek ama bende holo aldım cnm yükselecek diolar bakalım hayırlısı artık🤔
Benanneyimanne Ikrazumra19 haram olmadığını duydum sonucta soyle dusundlım altın aldın yukselınce bozuyon haram oluyor mu buda oyle paranla adetlı degerden alıyon yukselınce para kazanıyosun istedıgındede bozup alıyon
1-Prensesannesi DamlaDorukhan canım nokta çıkmış anlayamadım kusura bakma yeniden yazabilirmsin kaça düşünce almalıyım, yeniyim bende kusura bakmayın bilenlerden bişiler kapmaya çalışıyorum
Sevimlii covirgin kolay al sat tıklayın üstten holoyu seçin satmak istediğiniz miktarı seçin sat tıklayın .Ben dün öyle sattim
ATC DamlaDorukhan şu an hepsi yüksek alma zamanı degil büyük kodomanlar bozduğu zaman düşer alma zamanı gelir
Azsekerlikahve Monaroka ay sorma valla. Merak etmiyoda eğilim ama caiz midir değil midir işler karışık biraz o yüzden bulaşmıyorum😄
Durununannesi2703 DamlaDorukhan bu nasıl bi cesaret yiğidim diye sorarlar adama, Altcoinler çok riskli girmeyin derim Nisan ayı ortasında ciddi anlamda düzeltme olacak piyasa biraz karışacak dikkatli olmanızı tavsiye ediyorum 🥳 hepinizin şansı yaver gitsin
Durununannesi2703 DamlaDorukhan şuan kimse birşey almasın fazlasıyla yükseldi herşey atıyorum 50 tl attınız ve alacağınız coinin lotu çok yüksek ve öylece kaldı şimdilik ne altcoin nede farklı bir coin almayın
covirgin Durununannesi2703 canım satmaya çalışıyoruz şuan ama olmuyor emirlerin 1000.00000000 olmasi lazim diye ekran çıkıyor neden acaba beceremedik bi türlü 😭
Durununannesi2703 DamlaDorukhan seni üzdüğüm için üzüldüm… senide düşünmedim değil yani kıyamadım sana alt coin için nisan ortasını bekle bebiş🤍