Mirosum Sanem5580 en geç 9 da uyuyor ve çok ses alıyor ramazana çok az kaldı napıcaz kara kara düşünüyorum sahurda falan uyanır durur sese diye düşünüyorum 🥺
Mirosum Sanem5580 inşallah bakalım ilk bir kaç gün sıkıntı yaşarız heralde ama sonra alışır diye düşünüyorum 😊
Pepito Sanem5580 ben zaten hep erken kalkarim. 11de de en gec yatarim. Erken uyanmak iyidir zaten 7 de uyanmak ideal bir saat
Eminerd Sanem5580 oğlum 7 buçukta uyuyor yazın nasıl olur bilemem ama böyle devam ederse düğüne gezmeye vs çok gerekmedikçe gitmem. Bebeğimin rahatından önemli değil 😊
Deletedmom5284 Sanem5580 Ben 4 gibi uyuyorum gece, kızım da 9da bir uyanıyor emiyor tekrar uyuyor 12ye kadar, uykusuz kalmıyorum yani bazı zamanlar oturuyoruz gece 😂
Sanem5580 Deletedmom5284 haha halinizden memnunsanz sıkıntı yok tabi. Ama uyku düzeni gelişimini etkiliyor
1Anneve1Bebek Sanem5580 bebek arabasinda bazen uyuyo kaliyodu yada uyutup bebek arabasina yatirip oyle geziyoduk esimle🤭