Sanem5580 Merhaba Bebeklerinizi erken uyumaya alıştırdıysanız yani 9 gibi. Kışın iyi oluyorda bu durum.🙂 Yazın napıyosunuz bayanlar? Malum yaz akşamları düğünler, gezmeler vs nasıl yapıyosunuz
_ADA_ Sanem5580 yine aynı saatinde uyutuyorum. tatilde bile odaya çıkar uyutur sonra bebek arabasına koyar öyle gezerdim.
denizsn Sanem5580 valla onun uykusu daha önemli olduğu için Nerde olursam kimle olursam olayım 8de evde oluyorum.Evladımdan önemli değil hiç bişey.
tubbaaa Sanem5580 aynı devam ediyoruz uykusu gelirse uyuturum yoksa oynar zaten yaşıtları veya akrabalarıma gittiğimde uykuus gelmiyor ama evde olduğum sürsce fix 10 da uyur 🌺
Sanem5580 denizsn evet geçen sene bebekti daha babanneye ananegye bırakıp gidiyordum ama artık bir yaşında. Emmeden uyumuyor. Uyuyunca da illaki bikere uyanır yine emmeye. O yüzden bu sene kimseye bırakamam gibi. Erkenden bende evdeyim yani😊
_ADA_ Sanem5580 oğlum 4,5 yaşında hala 20:30 da yatağa girer. 9 a uyumuş olur. 9. Ayından beri hiç değişmedi.
Sanem5580 _ADA_ ne güzel bende 4. Aydan beri bu şekilde uyutuyorum 9da yani. Yazın değişirse diye endişeliyim açıkcası. Çünkü bida aynı düzene getirmesi de zor
Babybloom Sanem5580 benimkiler de erken uyuyor. 4 yaşındaki oğlum için dert değil dışarıdayken geç uyumasına izin veriyorum. 6 aylık kızım için de dışarıda uyuyabilirim diye tahmin ediyorum. (oğlumu düğünlerde bile uyutmuşluğum var o aylarında)
Sanem5580 Babybloom benm oğlum geçen yaz arabada uyuyordu..o zaman çok normaldi çünkü 3 aylıktı. Şimdi 1 yaşında. Şimdi hiç denemedim bebek arabasında. Emiyor sonra ayakta sallıyorum
Pepito Sanem5580 dogdugundan beri yaz kis 7 bucukta yatiririm. 9a bile kalmamali hicbi bebek bence. Simdi 16 aylik, bu yaz yatma saatini 8e cikaracagim ta ki okul cagina gelene kadar
Sanem5580 Pepito ay ne güzel valla. Kendine çokça vakit ayırabiliyosun. Eee o saatte yatınca sabah kaçta uyanır? 😊
Sanem5580 Pepito Malesef erken yatırdığımız için o saatlerde uyanmayı göze alacağız. 😊 Olsun o erken yatsında erken kalkarım napiyim.. Erkenden kalkmanın güzelliği ev işleri öğlene kalmadan halloluyo ne güzel 😊
Aysl91 Sanem5580 benim kızım 9 aylik ve 7 gibi uyur genelde yazın da çok değiştirmeyi düşünmüyorum acikcasi
BiberciMoms Sanem5580 Çocuğum bana değil ben ona ayak uyduruyorum uyku konusunda. Bütün planlarım onların uyku saatine göre
Pepito Sanem5580 ben zaten hep erken kalkarim. 11de de en gec yatarim. Erken uyanmak iyidir zaten 7 de uyanmak ideal bir saat