PervinY Damla7 Siemens LG Profilo en güvendiğim markalar kendim de kullanıyorum çok memnunum ama böyle şeyler şans işi 😉 Mesela biz Bosch buzdolabı ve çamaşır makinesi kullandık önceden çok kötüydü gerçekten hiç memnun değildik ama kimisi çok iyi diyor.
GokSuM Damla7 çamaşırlar çok sert çıkıyor, evde beyaz kıyafet kalmadı 😂 deterjanlarım: yumoş, vernel ariel (beyaz ve renkli ikisi de)
attbianne Damla7 bütün beyaz esyalarim Vestel hepsinden memnunum 7 yıldır kullanıyorum 3 kere taşındım tık demediler en memnun olduğumda buzdolabı
Cheerfulmom deletedmom1106 şaka mı yapıyorsunuz 😂 Beko’nun önünden bile geçmem 😤 ne aldıysam Beko’dan bozuldu bulaşık makinası 3 kez değişti hala sorunlu. Valla çevremde kimse memnun degil
deletedmom1106 Cheerfulmom bende aşırı memnunum arçelik aldım. 1 yıl demedi gitti herseyim. Samsung aldım çamasır mk yıkamıyordu ki ariel kullanıyodum kuzenim simens aldı herseyını hiç memnun kalmadı çevremde marka kullanan cok ama bekonun 2013 den beri ürettiği ürünlerde hiç bir şikayetimiz olmadı annem. 2014 de aldıgı makina hala cayır cayır ter temiz yapıyo. Ben ayrıldım eşyalarımı bi akrabama verdim odda çok memnun. Beyaz eşya şans işi sanırım
deletedmom1106 Cheerfulmom bosch amcam 4 kere değiştirdi en sonunda pes etti başka marka aldı sadece adı için bi firmaya okadar para vermem
Cheerfulmom Damla7 Arkadaşım sen Bosch dan şaşma beni dinle başın ağrımasın 👍🏻 Bosch ya varmı daha ötesi bilmiyorum Alman kalitesi sonuçta 🤷🏼♀️
Karakiz1 Yeni evli biri olarak bosh 👍👌 annemin herseyi arcelikti camasir makinesinden hic memnun deildik yanliz arceligin sanki bulasik makinesi daha iyi yikiyor bosh camasie makinesi cok guzel buzdolabi desende oyle cook memnunum
deletedmom1106 Cheerfulmom dedim ya bende bekodan memnunum bende ilk defa memnun olmayan birini duydum beyaz eşya şans işi demekki ben asla almam mesela cevremdekiler hep pahalı ürünler aldılar bende dahil hepsi bekoya döndü şuan. O yüzden
Msbebek Damla7 Bosch Siemens 1 numara ama.maddiyati fazla orta halli olsun dersen Samsung da güzel ben abim evlenirken ona Siemens almıştım hepsini çok.cok memnun kendime Samsung aldım fiyatlar yüksek diye ben orta memnun 😃 elektronik satiscisiyim bilerek aldım Samsung 😃