Damla7 Arkadaşlar beyaz eşyalarımı yeniliyorum hangi marka daha iyi ne öneriyorsunuz düğün paketi olarak alcam
Papatyams_2021 Damla7 Arçelik ve Vestel alma ne alıyorsan al😂😅bosh iyi bı marka ben bulaşık makinemi öyle alacam
GokSuM Damla7 bulaşık-çamaşır-kurutma-buzdolabı hepsi Arçelik, sadece çamaşır makinesinden hiç ama hiç memnun değilim diğerlerinden çok memnunum. Servis konusunda da haklarını yemeyeyim çok iyiler
Dilos01 Damla7 Bosch kullanıyorum çok memnunum ankastre düşünüyorsan eger nacizane fikrimi dile getireyim siyah almıştım KESK’e beyaz alsaydım temizlik açısından kendini bi o belli ediyor 🥰
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Damla7 Grundig ten şaşmam. Hem uygun hemde en pahalı markalara taş çıksrtır. Serviside,garantiside öyle. 👌🏻
Cheerfulmom deletedmom1106 şaka mı yapıyorsunuz 😂 Beko’nun önünden bile geçmem 😤 ne aldıysam Beko’dan bozuldu bulaşık makinası 3 kez değişti hala sorunlu. Valla çevremde kimse memnun degil
Arasannesi Damla7 Tüm ürünlerim Bosch sadece derin dondurucum sıemens.her iki markadan da çok çok memnunum hiç şaşmam