Rumeysadgl GNDs09 canım bu durumu bırcok anne yasıyor sanırım bende dahil atakmıdır nedır bıtsın artık memeye yaklastırdıgm an basıyor çığlığı asla tutmuyo bırakacak emmeyı dıye korkuyorm
Kuzeyeliz GNDs09 3 ay 9 günlüğüz . Aynı durum bemdede var. Emmediği için açlıktan uyuyamıyor . Bu sefer daha çok ağlıyor
Ykt35 GNDs09 normal canım bu on bebekten 9nda olan bişey diyim benim oğlum bi ay meme reddi yaşadı hep uyku semesi emzirdim durduk yere agladi vs
Aybars2020 Baal son ay alamamıştı o yüzden de biraz mamaya başladım. Mamaya başladıktan sonra aldi kilo. Ama umarım tamamen memeye doner😞