GNDs09 neredeyse 1 aydır aynı sorunu yaşıyorum emmek istemiyor en fazla emdiği 5 dk daha fazlası yok. Bizde 4 bucuk aylığız. Yetistirebilirsem sagip veriyorum yetişmediği durumda mama veriyorum. Saçma bir süreç icine girdim. Ne kadar uğraşsamda başaramadım ayakta emzirdim yatarak emzirdim konuşarak emzirdim yok almıyor 5 dakika sonrası bırakıyor. Umarım gecer psikolojik olarak çok yıprandım bu süreçte.