Deletedmom_52 Tek çocuk bir anne olarak söylüyorum. Sıkıcı bir durum. Hem çocukken hem şimdi. Bir kardeşim olsun isterdim. Arayalım,gidelim,gelelim. Kızımın teyzesi,dayısı olsun. Ama maalesef yok. 🤷🏻♀️
Şart olduğu için değilde benbu şekilde istediğim için kardeşi olsun istiyorum. Hem çocukken,hem büyükken birbirlerine yoldaş olsunlar istiyorum. Evet arkadaş edinebilir..Kardeş gibi arkadaşları da olabilir ama özkardeş gibi olmuyor maalesef. Şöyle kardeşleriyle birlikte bir bayram sofrası hayal ediyorum kalabalık,şen sakrak, gelinler damatlar,torun tombalak ne güzel oluuur kalabalık aile 😍 Kardeş çok güzel bir his eminim. Bu histen mahrum kalmasını istemiyorum. Bir iki yıl zor sonra her şey düzene giriyor. 😌 Anne babadan kalan en değerli mirastır kardeş benim için.. ☺️