Merhaba güzel anneler, 16 aylık bir oğlum var. Sorum şu ki, sizce kardeş şart mı? Etrafımdaki herkes ikinciyi de yap artık diyor. Ama benim biraz gözüm korkuyo açıkcası. Bide şimdi tam büyüdü yemesi uyuması düzene girdi derken herşey yeniden sil baştan (hamilelik, doğum, uykusuzluk vs). Tek cocuklu anneler pişman mısınız kardeş yapmadıgınız için? Tecrübelerinize ihtiyacım var.