Hyry9004 Zalimsin beş litrelik bidonsa 1 tatlı kaşığı at tadına bak çok şekerli değilse yada şeker tadı hec gelmiyorsa biraz daha ekle ama çok şeker atma.
Zalimsin Hyry9004 Bi leğene yarım litre sirke yarım limon ve 1 çay bardağından az tuz koydum bu lahanaların üstüne döktüm sonra suyu üstünü geçecek deyince biraz daha tuzlu su ekledim üstüne. Tadına baktım suyun aşırı tuzlu değil ama tuzu var gibi
Hyry9004 Zalimsin bende iyidir ben kendi ağız taşımıza göre yapıyorum dilinin uzuyla yaşına bakıp ekleyebilirsin. Şekerini çok koymama gerek yok. Ben şeker atıyorum azıcık 15 20 gün sonra yiyoruz.
Mom089 Zalimsin ben 5 litrelik kavanoza 1 çay bardağı sirke koyuyorum Tuzu göz kararı Bide lahana ın yanına havuç da güzel gidiyor 😁
Zalimsin Hyry9004 kattıktan sonra çalkakayayım mı hepsi birbirine karışsın diye cahilliğimi mazur gör 💔❤️❤️
Zalimsin Vanilya bundan sonra Bi de kornişon denerim artık güzel olursa ilkin günahı olmaz derler 😁 2. Ye inşallah
Bsrylmz Vanilya ay size bir tarif vereyim NYT buldum ilk denememdi 3 şişe yapmıştım 1 haftada bitti bugün ikinci kez yapıyorum tadı şahane kayınvalidem bana da yapalım çok güzel olmuş dedi yorumlarıda çok iyi
Zalimsin Mom089 valla benimki de karman çorman bişey oldu ama 😁 güzel olursa Bi daha aynısını yapamam muhtemelen
75kinalikuzu Zalimsin sirke fazla olmuş bir şu bardağı yeter di bence ben limon tuzu koyorum kıtır kıtır oluyor