Kahve_tonunda-Kahve_tadinda [silindi] evet kırmızı kırmızı. Tam olarak ne zaman geçtiğini bilmiyorum ama 1 yaşına gelmeden geçmişti
morjaguar [silindi] bizim de böyleydi 4. aydayiz baya hafifledi ama tamamen geçmesi iki seneyi bulur diyorlar
[silindi] morjaguar ay bayada uzun sürüyomş ya neden böyle bi leke oldu anlamadım ilk kızımda yoktu bunda böyle görünce korktm yüzü de olunca insan endişe ediyor kalır diye sanki töbe şiddet görmüş gibi çocuk mor kırmızı duruylr lekeler göz kapagında alın ortasında falan
morjaguar [silindi] ilk başta çok kırmızı oluyor ama yavaş yavaş azalıyor. alnında göz kapağında ve burnunun altında vardı. Burnun altındaki geçti diğerleri azaldı. Hiç geçmese de dert etmem açıkçası ben, gayet tatlı :)
[silindi] morjaguar canım sonucta ilerde asker bile olmak istese olamaz yüzünde leke den mesela yani bu en kücük detay yüz de bi lekesi olsun neden istiyim ki insanların bakış açısı değişik olur biliyosun ön yargılı insanlar o yüzden yani
morjaguar [silindi] bir şey olmaz merak etmeyin. ensesinde varsa o geçmiyor. bunun adı melek öpücüğü, geçiyor
Kahve_tonunda-Kahve_tadinda Angel35 eltimin kızı büyük zaten sadece daha önce onda da olduğunu söylemişlerdi. Görümcemin kızı şu an 1 yaşında ve daha önce geçmişti. Tam sürelerini bilmiyorum
Angel35 Kahve_tonunda-Kahve_tadinda 1 yaşına kadar geçiyor yani bana da doktor öyle söyledi inşallah geçer bizimkilerde 2 ayrı doktor da tamamen geçeceğini söyledi