[silindi] benimde aynı şekilde gözkapagında alnında burnunda var kırmızı lekeler hastanede doğumdan sonra bebek doktoru bunlar geçecek endişelenme kalıcı leke degil dedi hatta bir kaç aya geçer dedi sonra 3. Gün Özel bir yere götürdüm bebek doktoruna rutin kontroller için o da daha ben sormadan bu lekeler 1 yaşına kadar tamamen kaybolacak dedi mutlaka öyledir sıkmayın canınızı doktorlar biliyordur geçecek yada geçmeyecek olan lekeyi