Linamommg ben kendimdeyim zaten tepki falan da vermedim düşünce yazmakta suç ben sana bir şey söylemedim ki direnci kazanmak GEREKİYORMUŞ ÖYLE DİYOLAR dedin bende sana değil diyenlere dedim.ben sana düzgünce yazıyorsam sende bana düzgün yazacaksın kendine gel falan.HAYIRDIR