74 günlük bebeğim bugün karma aşı oldu eve geldik eve kadar az mizirdandi 2 saat sonra catlarcasina ağlamaya başladı ki vay halime ne yapsam susmadı yarım ölçek calpol verdim hemşire ver dedi başka ne yapabilirim bu aşamadan geçen hanımlar önerileriniz nedir ilk defa bu kadar çok ağladı bende onunla bir ağladım