Prens03 valla bende hamileliğimden önce sigarayı severek içen ve zor bırakacağımız düşünen biriydim ama hamileliğimi öğrendiğimden itibaren ağzıma koymadım şuan oğlum 4 aylık oldu
bazen canım istemiyo desem yalan olur ama oğlumu düşününce ona verebileceği zararları bildiğim içinde ağzıma koymuyorum içmemde bundan sonra muhtemelen
sizde içmeyin sizede yazık bebişinize de