Günde 3 tane içiyorum. Benim kızım da 3 aylık. İçtkten 40 dk sonra yanına gidiyorum. 40 dk karbonmonoksit bırakmaya devam ediyormuşuz çünkü. Bir de emzirdikten sonra içiyorum.
Huysuzluğun birçok nedeni olabilir. Bunu bir tek sigaraya bağlamak size stres yükler. Sizi yanında istiyor olabilir, bir şeyleri keşfetmek istiyor ma gücü yetmiyor olabilir. Rüzgar çarpar, güneş gelir, olur da olur :) doktorum içmemek daha büyük stres yaratıyorsa günde 5′i geçirme demişti bana hamileyken de, emzirirken de.