Bir hafta oldu covid olup biteli eşim pozitif çıkınca direk test yaptırdım çünkü evde bebeğim vardı ve ona da bulaştı iki gün ateş yaptı geçti bende hafif atlattım verilen ilaçları kullandım gerekli tedavisi neyse oldum karantina boyunca evden dışarı çıkmadık kapıyı dahi açmadık alışverişleri balkondan sepetle bıraktı tanıdıklarımız bu bir vebal belirtileriniz var ve gidip test yaptırmıyorsanız bundan dolayı bu virüsten kurtulamıyoruz zaten bebeginiz varsa bile eve gelip test alıyorlar yaptırabilirsiniz