Bebiko Çok şükür eşimde bende olmadık ama burada bazı zeki arkadaşlar test verme falan demişler ama git ve test ver şuan pozitif oldun ve atlattın diyelim ki peki taşıyıcı olunca ne olacak ? Anlatayım mı sen kendi çocuğunu korurken belki bir başka annenin canını ciğerini yakacaksın başka aileye bulastirip o aile başkasına derken bitmek bilmeyecek bu salgın git test ver ilaç verirlerse yine içme ama pozitiflik varsa ki inşallah yoktur ama hes koduna işlensin bence