Derinay mama ile besleniyor oğlum normalde kucakta yerdi hep yemeyince bazen pusete koydum yedirdim bazen yataga yatırdım bazen yere yatırdım ona hep farklı geldiği için oyalanarak da olsa yedi hep bazen ısrarla içmedi hep 3 şans verdim 3 ün de de istemedi ise 30 dk 1 saat sonra yeni mama yapıp tekrar teklif ettim hiç zorlamadım onun istediği zaman verdim 3 saatte bir yiyen oğlum bazen 5 saate kadar yemiyordu tamamen aç oluyordu o zaman da mama miktarını artırıp verdim bide yerken sürekli konuştum oğlumla her ağlamaya başladığında sakin ol bişe yok sadece mama yiyoruz geçecek diye sakinleştirdim😊