Boyu, kafa capı yerindeyse ve hareketliliği yerindeyse endişe etmeyin. Her bebek kendine özel, hayt onlar için çok zor. O ay az emmek isteyebilir, eklemleri geliştkçe ağrıyordur, bir şeyler gelişiyordur. Doktorları bazen gerçekten anlamıyorum. Anne olarak evhamdan ölüyoruz zaten, biraz destek yahu 😅 bazen az kilo alacaklar, bazen verecekler, bazen dombili olacaklar. Her türlü büyüyecekler. Bütün bunları kendime de söylüyorum :)