Evrenvezeynep çok normal inanın ve sakın endişelenmeyin, anne sütü zaten ana besin bu aylarda. Yani bebeğinizin doymasına yeter. Sizin verdiğiniz öğünlerin amacı şu an bebeğinizi doyurmak değil, onu bu sürece adapte etmek. Ek takviyelerle besin değerlerini desteklemek.
Diş süreçleri ağrı ve acı verici olabildiği için hep sert şeyler yemek istemeye meyilli olurlar. Geçici bir süreç, ağrıları hafiflediğinde yemek alışkanlığı da düzelecek☺️