Evrenvezeynep bazı bebeklerin alışması uzun sürüyo malesef. Ben de çok yıprattım o dönemde kendimi, ama şimdi pişmanım yıprattığım için. 10aya kadar yaptığım hiçbir şeyi doğru düzgün yemedi. Kendim de besliyodum blw de yapıyodum. Kolay değil doğduğundan beri süt içmiş bebeğin ek gıdaya alışması. Anlayışlı olmalıyız. Vazgeçmeyin, mutlaka teklif edin, ama yemediğinde yıpratmayın kendinizi. Doktorum gerekirse 18.aya kadar bile anne sütünün/mamanın yeterli oldugunu söylemişti. Kaç kez oturup ağlamıştım. 10.aydan sonra bi seviye, 14.ayda bi seviye, 18.ayda bi seviye atladı sanki kızım. 20aylık şu an ve tabi ki canı istemezse diş döneminde vs yemiyo ama dert etmiyorum artık. Hepimizin yemek istemediği günler oluyor. Ona zaman verin kendinizi de bi rahatlatın yavaş yavaş ek gıdaya alışacağına emin olarak derin bir nefes alın. Ne blw’ye zorlayın ne kendiniz zorla besleyin. O nasıl isterse öyle yapın. Kızım kendi kendine de yer, bazen de kaşığı bana uzatır benim beslememi ister. Dokunmak istemediğinde blw’ye zorlamak doğru değil, kendi yemek istediğinde zorla annenin beslemesi de. En keyifli zamanlarına denk getirip tadım yaptırıyomuş gibi düşünürseniz, anne sütünün yeterli olduguna inanırsanız yavaş yavaş o da siz de rahatlayacaksınız inşallah 🙏🏻 🌸