RoseK bayrama niyet ettik bizde, yaza izni kalmayabilir eşimin diye daha erken düşünüyor. 2 çocukla ben cesaret ediyorsam bence sizde güvenin kendinize. Uçak sıkıntılı olabilir ama diğer kısmı düşğndüğünüz kadar zor olmayacaktır. En basitinden evin sorumluluğu yok üzerinizde o açıdan bile rahat edebilirsiniz