RoseK gidilir canım neden gidilmesin. Bebek denize de girebilir hemde çok faydalı. Eşinle dönüşümlü bakacaksınız. Ben 2 oğlumda da kırk çıkarıp gittim , yaşlarında gittim. Suda çocuk çok yoruluyor. Sadece mayoyu ben uv ışınlı uzun kollu tercih ediyorumdum. Beyaz ve hassas dı tenimiz. Şapkayı öyle alıp, güneşlikli simite koyduk mu eşimle beraber denizde çocukla oynardık. Azıcık fazla dikkat edeceksiniz ama eşinde yardımcı olursa güzel olur