Eylullina amin.Ne mutlu sana ki sarılıp hüznünü gidereceğin bi bebeğin var benim değerim bu kadar yükselmemişti belki de hamilesindir hayırlısıyla gelsin diyelim.Benim ilk gebeliğimdi ve çok zor atlattım bunun psikolojisini.Sonra rabbim bana ikiz evlat verdi çok şükür.Herşeyin bi vakti var yeter ki sabredelim