Eylullina Kızlar beta değerim 29 Mart’ta 38 di 1 Nisan’da 43 olmuş sağlıksız bir gebelik mi lütfen beni bilgilendirirmisiniz?
Pamuk_seker Eylullina fazla ustune katlamamis ama kan testi verin 4 5 gun sonra ilk zamanlar benimde yükselmedi korkmuştum sonra yükseldi randevu alin bir görünün bakalim 3 gun arayla olmus
sonsuzmutlulukkk Eylullina sağlıklı bir yükselme yüzde 60 ile yüzde yüz arasında olan şüpheli bir durum var ise doktorunuz kontrol altına alır zaten
Miniklord Yani yanlış olmasın ama gün geçtikçe ikiye katlaması gerekiyor diye biliyorum . Ama yine de yanlış yönlendirmeyim . Üstte kalsın diye yazayım
Eylullina Pamuk_seker dün gittim doktora pazartesi tekrar bakalım dedi ama çokta umutlu konuşmadı gibi. Ya daha önce 1 kimyasal 1 düşük yaşadım ama bunda kürtaj olurum diye korkuyorum.
Eylullina sonsuzmutlulukkk Evet pazartesi tekrar bakacak. Ama egerki sağlıksız ise hemen kürtaja mı alıyor yoksa ilaçla falan düşürmeye çalışır mı?
sonsuzmutlulukkk Eylullina büyük ihtimalle progestan verir düzenli tahlil alır inşallah sağlıkli bir gebeliktir hemen kötü düşünme zaten nasipse seni bırakmaz hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
Eylullina sonsuzmutlulukkk merhaba iyi akşamlar. Haber verin demistiniz durumumla ilgili. Dayanamayıp dün beta testini tekrardan yaptırdım değerim 103 çıktı. Sizce nasıl?
Eylullina Pamuk_seker Merhaba iyi akşamlar. Haber verin demistiniz durumumla ilgili. Dayanamayıp dün beta testini tekrardan yaptırdım değerim 103 çıkmış sizce nasıl.
Pamuk_seker Eylullina iyi gibi canim en doğru bilgiyi doktor verecektir sağlıcakla gelsin insallah😇en kisa zamanda doktora giderseniz bilgi verecektir 🥰🥰🥰
Eylullina sonsuzmutlulukkk doktorla görüşmedim. Salı günü görüşeceğim inşallah. Bide kafama takılan şey şu e nabız dan baktigimda ilk yaptirdigim test değer normal diyor diğerlerine referans dışı diyor doktor bile bu nasıl birşey dedi. İlk yaptirdigim testle sonrakileri aynı yerde yaptırmadım yanlışlık olabilir mi acaba.