arzuuarc Cookanne ilk iki ay 8-12 çalıştım dört saat şimdi 1e geçti beş saat çalışıyorum 08-13. Bundan sonra 6 ayda böyle devam edecek 😊
Cookanne arzuuarc ilk iki ay derken ne zaman. Aşladınız ki işe 🥰 benim bildiğim doğum izni bitiminde ilk 6 ay 3 saat sonra 1.5 saat süt izni. Bana da fikir oluyorsunuz, 🥰🤩
arzuuarc Cookanne ben doğum iznim bitince hemen başladım doğum iznin bittikten itibaren ilk iki ay 4 saat sonraki dört ay beş saat çalışıyorsun. Sizin izniniz bittimi
Cookanne arzuuarc bitti evet. Şu an 4 aylığız heyet raporluyum. Bende 5.5 aylıkken başlıcam. Yıllık iznimi de kullanıp öyle
Cookanne arzuuarc evet öyle olacak. Ama 12.30da yemek molası o kullanmayıp cıkmayı planlıyorum inşallah olursa
minikaa arzuuarc bize ilk hafta yoğurt, sonraki hafta pirinç unlu muhallebi, sonraki 2 hafta şeftali elma püresi dedi 1 ay sonra da tekrar çağırdı bakalım