annesinin_kizi ayak ve eller zaten başta yaparken dar olur ve yaparken , örerken zorlar insanı. 2.5 numara tığ eğer setin içinden çıktıysa doğru tığ numarasıdır ama bana ipe göre numarası küçük geldi tığın. Birde eliniz çok sıkı sanırım, yapsrken daha da sıkarak yapmışsınız gibi görünüyor , buda daha da büzüşük görğnmesine sebep oluyor. Eliniz rahat olsun, çok sıkmayın ve bence 4 numara tığ ile bir deneyin derim.