annesinin_kizi sık iğne daha önce yaptıysan çok kolay.. ben sana yardımcı olabilirim. Bir kere çok sıkma başlarken , batarken zor olur. Ben hep 4 numara tığ kullanıuorum , bana göre tam ideal kalınlıkouuncak için. Daha incesi hiçbişeye benzemez🙄 ben çok fazla yaptım, hala yapıyorum. Yardımcı olurum , bana sorabilirsin🌿