Ysfmt Bizde premium care kullanıyoruz gündüzleri.geceleri molfix pure &soft kullanıyoruz.biraz kalın ama pişik vs yapmadı.yumusacık.memnunuz
KuzeyBaturunAnnesi Belinaysmom sleepy ile prima arasunda kalmış prima ike başlamıştım bende ilk beze😇
Semanurdemir KuzeyBaturunAnnesi 5 aylığız 2 aylıktan beri onu kullanıyoruz ilk molfix kullandık hem sızdırma yaptı hemde pişik görümcemin tavsiyesiyle aldık ne pişik yaptı da sızdırma gerçekten çok memnunum
Edanurdg KuzeyBaturunAnnesi 9 aylık olana kadar premium care ve aktif bebek kullandık ilk doğduğunda molfix denemiştik pişik yaptığı için cesaret edememiştim başka beze ama sleepy denedin memnunum sızdırma pişik yapmıyor ama gece prima kullanmaya devam ediyorum elimde stoklu vardı bitene kadar gece prima kullanıcam. Buara molfix pure soft olan serisi güzel yeşil olan gibi değil