KuzeyBaturunAnnesi ilk doğduğunda Molfix aldık çok sarkıyor sızdırıyor ve kuru bırakmıyordu sonra baby turco aldık içinden bu patlamış gibi tanecikleri çıktı ve böyle küçük küçük Pamuk parçaları vardı hafif ıslaktı kızımın altı en son Prima pampers aldık ve çok güzel hiç sızma yok taşma yok şuan 6 aylık ama fiyat olarak yüksek bir bez bakalım bir iki ay daha kullanıp daha uygun bir beze geçmek istiyorum bu arada nasıl bir parfümü var bilmiyorum gardiroba koymuştum dolabı açınca heryer Prima kokuyor bir yandan da endişeliyim bu kadar parfüm zarar vermez mi